Przepis: Zapiekane płatki owsiane z jabłkiem pod kruszonką


   Po długiej przerwie (o której może nieco więcej w innym wpisie) mam dla was coś, co dotychczas nie pojawiło się jeszcze na moim blogu. Jak sam tytuł oraz zdjęcia wskazują, mowa o pierwszym poście z przepisem. Od kiedy przeprowadziłam się do nowego domu, w kuchni spędzam zdecydowanie więcej czasu. Moje ostatnie problemy ze zdrowiem zmusiły mnie do zmiany trybu życia, a przede wszystkim do rygorystycznej diety, którą zmuszona jestem przestrzegać. Samodzielne przygotowywanie posiłków jak i diety pudełkowe będą nieodłącznym elementem mojego życia, dlatego też postanowiłam, że postaram się z Wami dzielić niektórymi z ciekawszych przepisów. 


   Do przygotowania takiej kokilki, która może być zarówno świetnym pomysłem na śniadanie (z płatkami owsianymi) jak i na deser (bez płatków- z większą ilością jabłka), nie potrzebujemy zbyt wiele wyszukanych składników. Jestem pewna, że większość z nich znajdziecie w swojej kuchni!
   Pierwszym etapem w przygotowaniach jest ugotowanie odpowiedniej dla siebie ilości płatków owsianych na swój sposób (moja standardowa porcja: 2 łyżki płatków gotowanych w niewielkiej ilości wody). W między czasie obieram jabłko, ścieram je na tarce, a następnie osypuje cynamonem. Kolejno biorę się za kruszonkę: przesiewam mąkę, dodaję cukier, masło i rękoma łączę ze sobą wszystkie składniki. 
   W dalszej kolejności smaruję zarówno dno jak i boki kokilki masłem, wykładam ugotowane płatki oraz starte jabłko i posypuję kruszonką. Całość wstawiam do wcześniej rozgrzanego do 180°C piekarnika i zapiekam przez ok. 20 min

SMACZNEGO! 



Tags:

Share:

5 komentarze

  1. Muszę koniecznie spróbować!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju uwielbiam platki owsiane z jabłkiem!


    https://littlejay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, muszę tego spróbować, bo wyglada super!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo mniam! Cieszę się, że wróciłaś :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię na bank !! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.