Pink Hoodie - Lazy Day Outfit


   Szkoła i codzienna nauka totalnie mnie pochłonęły. Chyba nigdy nie oddawałam się temu tak bardzo jak teraz. Wstawanie o w pół do siódmej, śniadanie, szykowanie się do szkoły, powrót, obiad, czas na sen, pobudka, lekcje, kolacja, sen to moja rutyna od poniedziałku do piątku, która ostatnio coraz bardziej zaczyna mnie męczyć. Odskocznią od tego wszystkiego są dla mnie weekendy, które spędzam z przyjaciółmi bądź odpoczywając. To całe zmęczenie sprawia, że z tygodnia na tydzień mam coraz mniej siły, ochoty na naukę i inne rzeczy, przez co część z nich idzie zupełnie w odstawkę. Co można zauważyć po tym, że przykładowo ostatni post pojawił się tutaj jakieś trzy tygodnie temu. Mam nadzieję, że może przy nieco większej organizacji, sprawniejszym planowaniu i równie pomyślnym trzymaniu się postanowień uda mi się jakoś trzymać regularność.

  Ale koniec narzekania! Jakiś czas temu przyszło do mnie kolejne zamówienie ze strony Zaful, dlatego też w poprzedni weekend znalazłam trochę czasu i wybrałam się na zdjęcia. Z tego co zauważyłam na moim blogu nigdy nie było stylizacji z bluzą. Może to dlatego, że do niedawna jakoś nie przepadałam za tym elementem garderoby. W ostatnim czasie jednak, coraz częściej zdarza się, że rano nie mam głowy do kombinowania z eleganckimi outfitami; koszulami, spódnicami, sukienkami, więc wybieram komfortowe, codzienne i nieprzekombinowane rzeczy. Poza tym, chyba każda z Was ma taki dzień, kiedy nie ma ochoty na nic innego jak duża bluza i zwykłe jeansy. U mnie ostatnio coraz więcej takich dni, ale mam nadzieję, że kiedy w mojej szafie pojawią się jakieś świeższe rzeczy, moja kreatywność powróci.
    
   Składając jakiś czas temu zamówienie, postanowiłam dorzucić do niego bluzę w odcieniu brudnego pudrowego różu, żółte okulary, które ostatnio na instagramach wielu influencerek robią  furorę oraz kolczyki, z których stworzyłam stylizację, którą możecie ujrzeć w zdjęciach w tym poście.































BLUZA - OKULARY - KOLCZYKI
HOODIE - SUNGLASSES - EARRINGS
Co myślicie o stylizacji?
Jak ubieracie się do szkoły?

Share:

11 komentarze

  1. prześliczna jest ta bluza, uwielbiam ten kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrosłam już ze szkołly, mam 23 lata, pracuje etc. Aczkolwiek na codzien lubie zakładać bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła już dawno za mną, ale czasem właśnie taki luz to najlepsze rozwiązanie :) Ładny kolorek bluzy, lubię róż :)
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylówka- uwielbiam takie luźne ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look, wygoda najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też szkoła całkowicie pochłonęła, od początku roku zaczęłam już solidnie pracować, teraz staram się trochę ogarnąć, bo nienawidzę rutyny a niestety zostałam jej ofiarą, haha. Świetna stylizacja!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.