Przepis: Pancakesy z serkiem waniliowym, prażonym jabłkiem i malinami

INSTAGRAM: julia__kazmierska

   W dni wolne od zajęć lekcyjnych zawsze staram się poświęcać swój czas na robienie jakichś smacznych posiłków, które zjadłabym z przyjemnością i nie byłyby one jedynie pustymi kaloriami. Na swoim snapchacie julietta7239 i instagramowym story nieustannie spamuje swoimi kulinarnymi wynalazkami. Kiedy zrobiłam pancakesy, wyglądały tak smacznie, że musiałam zrobić kilka zdjęć. Nieco później zostałam zasypana wiadomościami z prośbą o przepis, dlatego też znajdziecie go w tym wpisie.


   Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić jest przesianie mąki z proszkiem do pieczenia, cukrem i solą. Do osobnego naczynia wbijamy jajka, roztrzepując je, a następnie dodając mleko i wcześniej roztopione masło bądź olej. Aby nasze pancakesy były pulchne, do mokrych składników stopniowo dodajemy suche (nie odwrotnie!) i mieszamy rózgą kuchenną (nie robotem!). Z racji, że jednym ze składników jest masło/olej smażymy na suchej, nieprzywierającej patelni, z obu stron na złocisty kolor.
   Z czym je podawać?
Najlepiej z owocami, miodem, syropem klonowym, gorzką czekoladą, orzechami- czyli praktycznie z tym co dobre i zawsze pod ręką! Osobiście uwielbiam je z serkiem waniliowym Delfiko, którego używam także i do naleśników.


   Ze względu na to, że ich głównym składnikiem jest mąka pszenna, nie należą one do pełnowartościowych, pełnych błonnika posiłków. Jednakże wydaje mi się, że w połączeniu z owocami są one dobrym zamiennikiem słodyczy, więc to liczy się najbardziej!


Tags:

Share:

13 komentarze

  1. Mniam, wygladaja pysznie! Chetnie wyprobuje ten przepis!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smakowicie! Na pewno skorzystam z tego przepisu ♥

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u ciebie ostatnio dużo pyszności! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mi ślinka cieknie jak patrzę na te pyszności, muszę je zrobić w najbliższym czasie ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Na sam widok robię się głodna :D Chętnie sama je wypróbuję <3
    Pozdrawiam :)

    Mój kanał na YT
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super, poza tym ładna tacka ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię oldschoolowe placki z jabłkami :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają smakowicie! Muszę takie zrobić :)
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pychotka! uwielbiam słodkie śniadania, więc z całą pewnością skorzystam z tego przepisu ;)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.