Zaful Spring/Summer 2018 Wishlist

   Od półtora roku mam możliwość współpracy ze stroną Zaful, od tego czasu zrobiłam już bardzo wiele zamówień i przyznam szczerze, że z każdego z nich byłam niezwykle usatysfakcjonowana. W dzisiejszym wpisie opowiem Wam nieco o pozytywach zakupów na tej witrynie, a w dalszej części pokażę kilka rzeczy, które wpadły mi w oko i z pewnością trafią do mojego koszyka przy następnym zamówieniu. 

   Asortyment sklepu internetowego Zaful, wydaje mi się być zadowalającym zarówno dla zwolenników sportowych jak i eleganckich stylizacji. Większość rzeczy znajdziecie w dość dobrych cenach, a dostawa pomimo, iż jest z drugiego końca świata, nie trwa dłużej niż 2/3 tygodnie. Dokupując ubezpieczenie, możecie śledzić swoje zamówienie. Dodatkowo aby nie dręczyła was myśl możliwości zagubienia się paczki, firma przy jego dokupieniu, oferuje jego ponowne wysłanie.
Mała porada: przed wyborem odpowiedniego rozmiaru, dokładnie sprawdźcie tabelę rozmiarów, tak aby nie rozczarować się w momencie, kiedy dana rzecz będzie za mała bądź za duża. Jeśli macie jakieś inne pytania dotyczące zamówień na tej stronie, skontaktujcie się ze mną mailowo: julikaz@wp.pl
   
WIĘCEJ TUTAJ | MORE HERE
   Najnowsza kampania Zaful w ostatnim czasie zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Dwie modelki o zachwycającej urodzie, wspaniałe ujęcia, o których marzy każda blogerka modowa i świeża, letnia kolekcja. Czerwień, błękit i żółć w połączeniu ze wzorami w paski, kratę oraz kultowe kwiaty to główne motywy najnowszej kolekcji, które sprawiają, że coraz bardziej czuję się lato.
| 2 | 3
4 | 5 | 6
7 | 8 | 9

   Na dole zostawiam Wam do obejrzenia kampanię kolekcji strojów kąpielowych, które latem są jednymi najczęściej kupowanych produktów na Zaful. Więcej strojów możecie znaleźć tutaj




Na mój kupon: VIP666 otrzymacie 15% zniżki przy zakupie

Please contact kira@zaful.com for cooperation

Share:

4 komentarze

  1. Wykorzystam kupon, przy najbliższym zakupie na tej stronie! <3 BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne propozycje, lubię zaful :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne są te trzy ostatnie sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaful jest jednym z moich ulubionych sklepów, super zestawienie ;)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.