Krwawa jesień

    Często zdarza się, że oceniamy osoby po tym jak wyglądają, jak się zachowują. Bez uprzedniej rozmowy i poznania. Ja jakoś nie mam z tym problemu. Wystarczy kilka słów, które ktoś wypowie, a ja już jestem w stanie powiedzieć, czy ta osoba jest dla mnie wartościowa. 
    Przestałam otaczać się osobami, od których emanuje głupota i dziecinność. Te dwie cechy w połączeniu dają niesamowity mix, który od ostatniego czasu przejawia się we mnie zniechęceniem. Ta selekcja sprawiła, że zamknęłam się w gronie garstki osób, ale jest mi z tym naprawdę dobrze. Krótko mówiąc stałam się aspołeczna, bardziej wolę przebywać sama z sobą, czytając książkę, oglądając filmy lub seriale z mamą lub jeździć z nią na siłownię. Może to kwestia pory roku. Pogoda za oknem nie zachęca na bieganie po deszczu czy śniegu, który właśnie dziś spadł, co prawda w niewielkiej ilości, ale i tak budzi to we mnie respekt, przed opuszczeniem ciepłego mieszkania.

   Moje tygodniowe wieczory i popołudnia wiążą się z nauką. Nigdy nie byłam osobą, która uczyła się z lekcji na lekcje ale o dziwo zawsze kończyłam ze średnią 5,0. Uczyłam się z konieczności, na "dzień przed", ale nie miałam z tym największego problemu. W tym roku poprzeczkę postawiłam dość wysoko i jak pisałam na początku roku w tym poście (klik) zaczęłam zaliczać się do osób przygotowanych na każdą lekcję, które nie mierzą niżej niż bardzo dobry z każdej dziedziny. Najlepszy w tym wszystkim jest chyba fakt, że nadal się tego trzymam. Można nawet powiedzieć, że mierzę jeszcze wyżej bo staram się na kilka celujących na semestr. O dziwo, nauka chyba nie stała się dla mnie stratą czasu, ale wręcz przeciwnie, zawsze mam satysfakcję, że coś umiem, pamiętam i wiem. 

   Jeszcze jedną rzeczą, po nauce i ćwiczeniach (w których mam chwilowo przerwę) jest blog. Sesje z moimi koleżankami, pisanie o tym co jest dla mnie istotne, o mojej pasji, o trendach, o kosmetykach sprawia mi niesamowitą radość. Zwłaszcza, kiedy rzeczy, które publikuję mogą się komuś przysłużyć. Zwieńczeniem całej mojej pasji był pomysł założenia własnego snapchata teen_bloggers z grupą kilku blogerek (aktualnie 8), na którym mamy nieustanny kontakt z obserwatorami i pokazujemy wiele dość ciekawych rzeczy kategorii modowo/urodowej. Skład możecie zobaczyć w wersji komputerowej pomiędzy widgetem obserwatorów, a widgetem facebokowej strony bloga!

   Poniższa stylizacja wykonana była niespełna miesiąc temu, kiedy jeszcze warunki atmosferyczne pozwalały na w miarę ciekawą i estetyczną scenerię. Granat i czerwień to jedne z moich ulubionych kolorów jesiennej palety. Tego dnia w mojej stylizacji górowały właśnie te kolory, które były tak skompletowane, że ich odcienie (szczególnie granatu) znacząco się od siebie nie różniły. Gdyby nie krwisto czerwony szal, wszystko wyglądałoby nudnie. Ogółem elegancko i wygodnie, nie tumblerowo, ale tak jak lubię.


















PŁASZCZ - C&A
BUTY - LASOCKI
SZAL - RESERVED
TOREBKA - ACESSORIZE
BRANSOLETKA - YES

Share:

8 komentarze

  1. Przepiękna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    bymaajlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie kolorystyczne ♥ i cudowne włosy ♥
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego podejścia do nauki i przede wszystkim chęci!
    Ślicznie wyglądasz <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit, jesteś prześliczna <3
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój pogląd jeśli chodzi o wybieranie sobie znajomych jest bardzo właściwy. Otaczanie się ludźmi, którzy działają nam na nerwy z pewnością nam nie służy. Ja również mam bardzo małe grono znajomych, gdyż moje kryteria są dość wysokie. Ogólnie wiek w jakim żyjemy sprawia, że ludzie stają się po większości bezwartościowi. Trudno jest znaleźć teraz serdeczną, inteligentną a zarazem wesołą osobę. Twoje podejście do nauki bardzo mi się podoba, warto jest dużo od siebie wymagać. Dzięki temu możemy iść cały czas do przodu.
    Stylizacja jest boska! Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne kozaczków z szalikiem :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie komponujący się zestaw kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko świetnie się prezentuje! W tej porze roku noszę podobne kolory :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz i masz cudowne włosy, zazdroszczę :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.