#BACK TO SCHOOL : ODWAŻ SIĘ BYĆ MĄDRYM

   Szkoła zaczęła się już na dobre. Nadmiar obowiązków i brak czasu dał się niektórym zapewne we znaki. Jednak przypomnijmy, iż bliżej nam do weekendu niż dalej. Założę się, że drugą z waszych myśli będzie fakt iż w poniedziałek zaczniemy wszystko od nowa, co będzie powtarzało się przez 10 miesięcy, a wkrótce z pewnością stanie się rutyną. Siedzenie w szkole od samego rana do południa, kiedy za oknem pogoda dopisuje to raczej marne pocieszenie. Nie pozostaje nam nic innego jak pogodzić się z rzeczą nieuniknioną, której w żadnym wypadku nie zmienimy.

   W tym roku czekają mnie egzaminy gimnazjalne. Oznacza to sporo nauki niemalże ze wszystkich przedmiotów, choć większy nacisk staram się nakładać na przedmioty związane z rekrutacją na wybrany przeze mnie profil. Przyznam szczerze, że mierzę bardzo wysoko. Wyżej chyba się nie da, ponieważ chciałabym dostać się do któregoś Liceów Ogólnokształcących we Wrocławiu znajdujących się w czołówce najlepszych. Najchętniej na profil dwujęzyczny, humanistyczny bądź dziennikarski z rozszerzonym j. obcym, j. polskim, matematyką oraz historią.

   Takie ambicje niosą za sobą konieczność przygotowania się z trzech lat nauki.To jak się uczyliśmy zapewne sami wiemy.  Z pewnością nie zaliczałam się do wzorowych uczennic, śpiewająco przygotowanych na każdą lekcję, czego bardzo żałuję. Uczyłam się po to aby zdać test, napisać kartkówkę bądź udzielić odpowiedzi na dobrą ocenę, bo tego ode mnie oczekiwano. Z takim podejściem po kilku dniach bez powtórki wszystko umykało, dobre oceny pozostawały a w głowie było pusto.

    Dopiero teraz, kiedy zdaje sobie sprawę co mnie czeka i mam wyznaczony cel, do którego chcę dążyć, daję z siebie wszystko co tylko mogę, tak aby temu podołać. Uczę się z lekcji na lekcje a w weekendy powtarzam materiał z ubiegłych lat. Bynajmniej staram się...




 






















   Jeśli do matury bądź testu gimnazjalnego macie jeszcze czas, a wasze aspiracje nie są na najniższym z możliwych poziomów, uczcie się rzetelnie, bądźcie zawsze przygotowani, bo wiedza z każdej dziedziny z pewnością Wam się przyda.






TOP - STRADIVARIUS
SPÓDNICA - ZARA
BUTY - ADIDAS
PLECAK - CCC

   Zdjęcia wykonałam na terenie mojej szkoły. 
PHOTO BY - DARIA Z.
Mam nadzieję że post jak i sesja przypadły Wam do gustu!


Share:

12 komentarze

  1. Masz rację, też uczyłam się aby zdać test ale teraz zdałam sobie sprawe, że większość rzeczy mi się w przyszłości przyda i uczę się dla siebie. Świetne zdjęcia jak i miejsce w których zostały zrobione ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny push-up w cyckach xD bo na żywo widać że z przodu deska :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)

      Usuń
    2. To czy to push upy czy tez nie, a w tym wypadku nie to moja sprawa. Tak jak i to czy deska czy tez nie, nie sadze aby komuś innemu niż mnie należało oceniać coś co mnie nie przeszkadza w zupełności i czego nie chciałabym zmienić w tym wypadku powiekszyć.

      Usuń
  3. Sesja w super klimacie!
    Wpadaj do nas na nowy post :)
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. weszłam tu przez przypadek. i nie żałuję, bo pozwolilaś mi sobie przypomnieć przed jakimi wyborami stałam w Twoim wieku. Też nie byłam wzorowa i dostałam się do jednego z czołowych liceów w mieście. Trzymam kciuki! (p.s. de facto testy nie są takie trudne, tylko aura jaka wokół nich panuje powoduje stres;) )
    Pozdrawiam i zapraszam w ramach ucieczki od obowiązków szkolnych na http://mamaemigrantka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. weszłam tu przez przypadek. i nie żałuję, bo pozwolilaś mi sobie przypomnieć przed jakimi wyborami stałam w Twoim wieku. Też nie byłam wzorowa i dostałam się do jednego z czołowych liceów w mieście. Trzymam kciuki! (p.s. de facto testy nie są takie trudne, tylko aura jaka wokół nich panuje powoduje stres;) )
    Pozdrawiam i zapraszam w ramach ucieczki od obowiązków szkolnych na http://mamaemigrantka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem i po testach gimnazjalnych i po maturze. Mam za sobą całą szkołę wiec co nie co o niej wiem :) tak naprawdę na jakichkolwiek szkolnych testach nie tylko wiedza jest ważna, ale sprawne i logiczne myślenie. Ono pozwala napisać odpowiedź na wszystkie pytania :) trzymam mocno kciuki za powodzenie na testach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi ten stres, ktory towarzyszłył mi 10 lat temu, kiedy prztystępowałam do testów gimnazjalnych. Teraz, studiując taki stres mam kilka razy w tygodniu podczas sesji egzaminacyjnej. Nie przejmuj się, będzie dobrze. trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powodzenia na egzaminach, ja własnie zdalam maturę i jeszcze odpoczywam do października :)
    Szczerze do egzaminów się nie uczylam specjalnie, zdalam je na tyle dobrze że poszlam do najlepszej szkoly w moim województwie, na profil biol-chem, a teraz zacznę studia w Wawie :)
    PS. świetny strój! Genialnie w nim wygląasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pewna, że z egzaminem nie będziesz miała żadnych problemów :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.