INSPIRACYJNY MIX NA SYLWESTROWY WIECZÓR

 Sylwestrowy wieczór już jutro, dlatego też postanowiłam zainspirować Was typowo imprezowym mixem zdjęć stylizacji, makijaży oraz wystroju domu. Sama nie mam jeszcze swojej stylizacji. Dopiero jutro zamierzam odebrać rzeczy które odłożyłam, kompletując swój wieczorowy zestaw w sieciówce Promod. Wybrałam welurowy top w bieliźnianym fasonie i czarne spodnie ze złotymi lamówkami od zewnętrznej strony. Jeśli jesteście ciekawi efektu na moim ig (julia_kazmierska) w najbliższym czasie powinno pojawić się zdjęcie, w każdym bądź razie rzeczy są podlinkowane! Od siebie życzę Wam również Szczęśliwego Nowego Roku, Pijanego Sylwestra i zabawy do samego rana.











Share:

2 komentarze

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.