Nie bądź jak inni, wyróżnij się z tłumu

W ostatnim czasie nie pisałam nic na blogu. Wydaje mi się, że chciałam sprawdzić siebie, sprawdzić czy potrafiłabym być zwykłą dziewczyną a nie "blogerką" czy też "modą i urodą"  jak niektórzy wspaniali wołają po szkolnych korytarzach. Pomyślelibyście, że muszę być niesamowicie przejęta tym wszystkim, a ja mogę was zaskoczyć, ponieważ jest przeciwnie, chyba doszłam do tego, że zaczyna to po mnie spływać. Wręcz mogę się przyznać, że lubię to, niesamowicie mi to imponuje. Czuje się doceniona i zaszczycona takim mianem. 







Osobiście zawsze lubiłam (i nadal lubię) wyróżniać się wśród innych, głównie sposobem ubierania się. Jako mała dziewczynka na co dzień wolałam sportowy wizerunek Z biegiem czasu to się zmieniło, ponieważ mając kilka lat z propozycji babci przerzuciłam się na prasę typowo kobiecą (flesz!), zmienił się mój pogląd na modę. Zawsze chciałam ubierać się doroślej, klasyczniej, a zwłaszcza elegancko. Dziś za wiele się nie zmieniło, szczerze mówiąc nic się nie zmieniło. Uwielbiam kombinować z wizerunkiem, co wiąże się z krzywymi spojrzeniami w mojej miejscowości, dziś już nie zwracam na to uwagi.



Teraz już wiem, że kocham robić to co robię, czyli blogować. Jakoś bez tego nie czułabym się spełniona. Byłabym tak jak wszyscy... Blogowanie w pewien sposób mnie uskrzydla, pozwala znajdować nowe cele w życiu do których staram się dążyć. Natomiast blog jest dla mnie miejscem, w którym mogę zbierać, kolekcjonować materiały oraz zdjęcia  i dzielić się nimi z czytelnikami.




-





SPODNIE - TALLY WEJL + DIY
KURTKA - RESERVED
SWETEREK - NEW YORKER
BUTY - ADIDAS SUPERSTAR
TOREBKA - CLAIRE'S

e mail: julikaz@wp.pl

Share:

11 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Czasem warto wyróżniać się z tłumu. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że już radzisz sobie z tą jakby "sławą";D
    blog to super sprawa, dopóki ktoś się tym nie zajmie to nie zauważy ile to potrzebuje pracy, ale też jaką daje satysfakcje :3
    i jak zawsze jestem pod wrażeniem Tw włosów ^^ suuper stylizacja ♥
    3maj się :**
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie prowadzenie bloga to naprawdę cudowna rzeczy, można się przy tym niesamowicie rozwinąć! Też zawsze wyróżniałam się z tłumu, słuchałam innej muzyki, inaczej się ubierałam ale to lubię! :)

    Zapraszam na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ;*

    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co się przejmować "docinkami", to nic nie zmieni w zachowaniu innych, a ty stracić możesz zapał do czegoś co sprawia CI przyjemnosć. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne buty :)
    Zdjęcia masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy to jest wyróżnianie się - biały t-shirt, porwane jeansy i adidasy, które ma teraz z 70% nastolatek. Nic innowacyjnego :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.