Adidas Superstar - Najwygodniejsze buty



Historia Superstarów rozpoczyna się rokiem 1969, kiedy wyprodukowano je z myślą o koszykarzach, na nogach mieli je wówczas czołowi gracze. Do sprzedaży trafiły rok później, co ciekawe po krótkim czasie posiadało je 3/4 koszykarzy NBA. Mogli je zakupić wyłącznie po pokazaniu upoważniającej legitymacji. Ich twarzą rozpoznawczą był Kareem Abdul Jabbar. 




W 1981 roku powstał zespół Run-DMC. Wraz z jego popularnością rósł szał na Superstary, które były symbolem rozpoznawalnym jego członków. Pięć lat później Run-DMC postanowił napisać piosenkę, wręcz hymn na ich cześć, który możecie odtworzyć poniżej. 



Ich wygląd nie różnił się od tych, które mamy dziś, oczywiście nie licząc tego jak rozwinęła się gama kolorystyczna. Ponieważ dziś są one dostępne w 50 odcieniach (Supercolor) i kilkudziesięciu jak nie kilkuset wzorach, natomiast ponad 35 lat temu były one jedynie w kolorze białym, czarnym, czerwonym oraz granatowym. Obydwie wersje posiadają tzw muszlę z połączoną grubą podeszwą.














 






A wy macie Superstary? 
Jeśli tak: Jaki model?
Jeśli nie: Które z nich przygarnęlibyście do swojej szafy?




Share:

21 komentarze

  1. Mnie jakoś nie podobają się te buty, ale pewnie jak szał na nie minie to zaczną mi się podobać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo te buty podobają, planuję sobie kupić jak zaoszczędzę pieniądze :)
    Proszę o klikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie widzę w nich nic nadzwyczajnego,ale są super ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy mówią o tych butach :D jestem ciekawa, czy naprawdę są takie wygodne, sama nie posiadam,ale podobają mi się te białe, albo jasno-niebieskie ♥

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten model adidasów i zastanawiam się w sumie nad ich kupnem :) Ale nie wiem jaki kolor wybrać heh :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne są te buty :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam superstary *.* jeszcze ich nie mam ale zastanawiam się nad kupieniem superstarów
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie zastanawiam nad kupnem tych białych :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie myslalam nad bialymi:))))
    ja dopiero zaczynam ,wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci obserwowania , komentowania i oczywiście przeczytania:)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie posiadam tych butów, aczkolwiek te klasyczne bardzo mi się podobają :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty są śliczne ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te czarne wyglądają najlepiej.
    Nie powiem, Adidasy to jedne z najwygodniejszych butów jakie miałam. Troche kosztują ale warto wydać tyle kasy na coś porządnego. Cos, co może posłużyć nawet kilka lat (o ile nie okażą się za małe za niecały rok po zakupie; jak u mnie).
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biało czarne najlepsze. :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. co powiesz na wspólna obserwacje? jezeli tak to zaobserwuj i daj znac u mnie

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i super inspiracja! Nie miałam pojęcia, że powstała nawet piosenka na ich cześć :D

    Zapraszam do siebie :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny wpis i świetne zdjęcia :) Chciałabym mieć Superstarsy w kolorze różowym albo takie z motywem kwiatowym :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam już te buty chyba wszędzie, na YT na blogach na FB. Niektóre modele są całkiem ładne ;) Jednak nie planuję ich zakupu.

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam takie w 98 roku,miałam15 lat,3 lata w nich smigalam..teraz mam 32 lata jestem żoną i matką dwójki dzieci i wlasnie mąż mi zrobił prezent i kupił takie same :) oczywiście klasyki biało czarne. Najlepsze buty, najlepsze czasy, najlepsze wspomnienia. Dodam ze jestem fanką rapu i kiedyś jeździłam na rolkach robiąc triki w skateparkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dość że wygodne to jeszcze jak super wyglądają! Moje też pasują do praktycznie każdej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo osób stawia na klasykę i jest to dobry wybór ;) Dlatego też może na klasyczne czarne skarpetki warto tu postawić? A może i poszaleć jeżeli o te chodzi?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.