#Back to school: Moje sposoby na naukę



MOJE SPOSOBY NA NAUKĘ
1. Najważniejszą rzeczą jest dobranie odpowiedniego czasu na naukę. w godzinach 10,11 i 16,17 nasz mózg najlepiej pracuje. Te poranne wykorzystujemy na naukę w szkole, ale popołudniowe z pewnością będą  nam służyły.

2. Kolejną równie ważną jest koncentracja (ta rada tyczy się do mnie). Oznacza to iż powinniśmy posprzątać nasze stanowisko, zabrać lub wyłączyć rozpraszające przedmioty, telefony, tablety, komputery. Ponieważ jest to jedna z najbardziej rozpraszających nas rzeczy.

3. Nasza nauka powinna wyglądać tak, że przed lekcją zapoznajemy się z materiałem, który prawdopodobnie powinien pojawić się na lekcji, aktywnie słuchając tego tematu coraz bardziej się z nim zapoznajemy. Zadania domowe lub ćwiczenia mają za zadanie jeszcze bardziej utrwalić nam te informacje. 

NAUKA -- POWTÓRKA 1 -- POWTÓRKA 2 = :D

4. Notatki z lekcji powinny być  przejrzyste, ponieważ szybciej można je zrozumieć, kiedy są czytelne, mają wyraźne akapity, rozdzielające zagadnienia, podkreślone pojęcia i główne informacje. Jak dla mnie zakreślacze i cienkopisy są jak dla mnie podstawowymi przyborami, które powinny znaleźć się w piórniku.


5. Zapisywanie ważnych dat w kalendarzu lub na tablicy. Osobiście wszystko notuję w kalendarzu, a daty sprawdzianów i kartkówek zaznaczam kolorowymi zakładeczkami. 

6. Do nauki języków, ważną rolę pełnią dla mnie fiszki, ponieważ właśnie one ułatwiają zapamiętywanie i skojarzenia wyrazów.

Share:

22 komentarze

  1. Piękny piórnik! :) + też mam fiszki :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie postanowienia z nauką w tym roku na razie się trzymają, codziennie od 14 lub 15 robię lekcję i uczę się do 18 równo - jak nie zdążę się z czymś wyrobić trudno, odpoczynek też jest potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze podkreślam lub piszę jakieś definicję kolorami. Najlepiej się wtedy uczy. ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również obowiązkowo używam kolorowych zakreślaczy i długopisów ;)
    Świetne rady! Śliczny piórnik ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sposoby :) Co do dat to ja je od razu zapamiętuję haha :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przyda mi się ten post.

    zuzuopowiada.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post:) Napisałam na ten sam temat u siebie.
    Obserwuję !
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fajny piórnik haha ! :D A post przydatny ;)
    zapraszam do siebie ;) + obserwuję Cię
    http://hitoshiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny piórnik
    mogłabyś kliknąć u mnie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przeuroczy piórnik :D

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog, fajnie upiekszony, bd wpadac czesciej' zaobserwowalam, licze na to samo.
    Moj blog moze cie zainteresowac.
    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post ! ;D

    Zapraszam do siebie!
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video
    to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be
    giving us something enlightening to read?

    Also visit my web blog: best cheap hosting

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pomysł :) Zawszę staram się sobie przypomnieć materiał przed lekcją to bardzo pomaga tym bardziej że nigdy nie wiadomo czy nauczyciel nie zapyta przed lekcją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. whoah this weblog is great i really like reading your posts.
    Stay up the good work! You recognize, lots
    of individuals are hunting around for this info, you could aid them
    greatly.

    Take a look at my webpage - Go Here

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokładanie taki sam piórniczek z house'a :D ! Fajny post :)
    lidiannax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha jeblam bardzo przydatne rady w chuj lecz się dziewczynko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki, ale leczenie mi już nie pomoże :*
    Dziękuję za komentarz, nawet nie wiesz jak taki hejt mobilizuje do pracy, ile daje siły ;) Dzięki Tobie kochana <3 przynajmniej wiem, że ktoś czyta uważnie mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. mam jedno ale chciałam sobie skopiować i wkleic na kartkężeby pokazać koleżanka twojewgo super bloga ale się nieka ale tak to to jesat super

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Lubię takie blogi jak Twój. I zapraszam http://www.zpasjadokoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.