Tracksuit from Zaful & Fila trainers


   Na moim blogu chyba nigdy nie pojawił się outfit tego typu. Może to dlatego, że nie gustuje zbytnio w sportowych stylizacjach od stóp do głów (o wiele lepiej czuję się w eleganckiej koszuli i garniturze, co jest u mnie chyba rodzinne), ale od kiedy w kwietniu, będąc w Bolzano kupiłam disruptory, moja szafa musiała otworzyć się na sportowe rzeczy, których było w niej niewiele. Zupełnie przypadkiem, bo w jednej z reklam wyświetlających mi się na Messengerze, zobaczyłam właśnie ten dwuczęściowy strój, który od razu wpadł mi w oko. Wiedziałam, że w połączeniu z tymi butami stworzy dość dobrą całość. Z racji, że od kilku lat współpracuję ze stroną Zaful, w pewnym momencie przyszedł czas na złożenie zamówienia.

   Od jakiegoś czasu szukałam stacjonarnie spodni z zatrzaskami na całej długości, ale niestety nieskutecznie. Spodenki dość krótkie- na gumce, dodatkowo ze sznurkiem do przewiązania, które są w takim właśnie stylu (biało-czarno-czerwony lampas z trzema zatrzaskami) zaspokoiły moje potrzeby. Do tego góra (top, a może i bardziej stanik) wykończona gumą z identycznym wzorem jak lampas. Jak można zauważyć lekko odstaje, ale widocznie potrzeba nieco więcej, aby ją wypełnić. Z pewnością nie jest to stylizacja na wyjście do miasta, ale na wakacjach nad morzem myślę, że się sprawdzi!
















TRAINERS | FILA

Kliknijcie także i w ten link, aby przejrzeć świetny asortyment jednego ze sklepów internetowych: letnie bikini dla kobiet

Share:

4 komentarze

  1. Love this. Such a nice post. :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, a włosy masz przepiękne <3
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z lepszych sesji:) Wszystko razem ze sobą super komponuje!:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuje i zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco ze wszystkimi postami! ❤ Jeżeli twój blog mi się spodoba, z pewnością odwzajemnię obserwację.